Év végi hajtás

A reklámügynökség partnerek év végén, körülbelül október, novemberben már szeretnék látni a jövő évre vonatkozó megjelenési terveket. Ezért a magyar reklámügynökségek komoly tenderekre nyújtják be kreatív és ötletes elképzeléseiket a cégek részére és bíznak abban, hogy a régi és elégedett ügyfeleiken felül, 2020-ban új ügyfelekkel is együtt dolgozhatnak majd. Szóval az utolsó negyedév felfokozott és strapás időszakában a magyar reklámügynökségek életében még nagyobb a hajtás.

Egyrészt a reklámügynökség koordinálja a már futó kommunikációs és marketing, pr megjelenéseket, ami lehet online, print, televíziós megjelenés is. Hiszen az év vége, az ünnepi időszak a legtöbb cég számára top időszakot jelent és ilyenkor szeretnék maximalizálni az eladásaikat. Az emberek ilyenkor hajlamosak többet költeni és reklámokkal, megjelenésekkel, promóciókkal szeretnék informálni leendő vásárlóikat, hogy éppen mi az, amit a kínálatukból érdemes lehet beszerezniük. Sokszor futnak ilyenkor egyedi akciók, nyereményjátékok is, amiket mind mint a reklámügynökségnél dolgozó kollégák menedzselnek. Nem meglepő tehát, hogy év végén kialvatlanság, stressz jellemző az ügynökségeknél dolgozó emberekre, viszont a sikeres kampányok és elégedett ügyfelek segítenek túllendülni ezeken a nehéz időszakokon is.