Hogyan kommunikáljunk egy alufelni webáruház hírlevélben?

Ha saját webáruházat üzemeltetünk, ahol széles termékpalettával dolgozunk, amiben megtalálható többek között az audi a3 alufelni 17 és az audia 4 alufelni 17 is, akkor nem mindegy, hogy a hírlevél feliratkozóinknak milyen témákról írunk. Bőven elég kéthetente, de inkább havonta kiküldeni egy-egy hírlevelet, amiben összeszedjük az aktuális kedvezményeinket és beszámolunk az újdonságokról.  Akinek audi a4 alufelni 17 termékre van szüksége, nem biztos, hogy érdeklik a hírlevélben az audi a3 alufelni 17 –ről szóló tartalmak, ezért inkább csak tényleg akkor tegyünk bele konkrét termékeket, ha azok újdonságként jelennek meg webáruházunkban, vagy akciósak. A hírlevélre is igaz, hogy egy egységes és szépen megszerkesztett tartalmat sokkal inkább átolvasnak a férfiak is. Valamint egy jó minőségű kép többet mond ezer szónál, a meglátni és megszeretni elcsépelt mondatra itt nyugodtan alapozhatunk. Csak arra figyeljünk, hogy a kép alá ne felejtsük el beilleszteni a linket, ami egy kattintással elviszi az érdeklődőket a termék adatlapjára, ahol egyből meg is tudják majd vásárolni azt. A kattintásokat és megnyitásokat már az ingyenes hírlevél küldő szoftverekben is nyomon tudjuk követni. A hírlevél alján pedig ne felejtsük el feltüntetni a leiratkozási lehetőséget is.