Hogyan kommunikáljunk egy alufelni webáruház hírlevélben?

Hogyan kommunikáljunk egy alufelni webáruház hírlevélben?

Ha saját webáruházat üzemeltetünk, ahol széles termékpalettával dolgozunk, amiben megtalálható többek között az audi a3 alufelni 17 és az audia 4 alufelni 17 is, akkor nem mindegy, hogy a hírlevél feliratkozóinknak milyen témákról írunk. Bőven elég kéthetente, de inkább havonta kiküldeni egy-egy hírlevelet, amiben összeszedjük az aktuális kedvezményeinket és beszámolunk az újdonságokról.  Akinek audi a4 alufelni 17 termékre van szüksége, nem biztos, hogy érdeklik a hírlevélben az audi a3 alufelni 17 –ről szóló tartalmak, ezért inkább csak tényleg akkor tegyünk bele konkrét termékeket, ha azok újdonságként jelennek meg webáruházunkban, vagy akciósak. A hírlevélre is igaz, hogy egy egységes és szépen megszerkesztett tartalmat sokkal inkább átolvasnak a férfiak is. Valamint egy jó minőségű kép többet mond ezer szónál, a meglátni és megszeretni elcsépelt mondatra itt nyugodtan alapozhatunk. Csak arra figyeljünk, hogy a kép alá ne felejtsük el beilleszteni a linket, ami egy kattintással elviszi az érdeklődőket a termék adatlapjára, ahol egyből meg is tudják majd vásárolni azt. A kattintásokat és megnyitásokat már az ingyenes hírlevél küldő szoftverekben is nyomon tudjuk követni. A hírlevél alján pedig ne felejtsük el feltüntetni a leiratkozási lehetőséget is.