Információgyűjtés és marketing

Manapság az információgyűjtés elsődleges az internet, mely ma már bárhol és bármikor könnyen elérhető, alkalmazható. Jelen állás szerint a leggyorsabban a világháló szolgáltat információt, ami rohanó világunkban nagy előnyt jelent a számára. A legtöbben ma már nem a televízió híradóját várják meg, ha valami érdekli őket. Csak bekapcsolják a számítógépüket, egyesek a telefonjukhoz nyúlnak és már el is érték a világ legnagyobb tudástárát. Egy reklámügynökség is éppen ezért a világhálón végzi mozgalmas munkáját, mely gyorsaságot és alkalmazkodó készséget igényel. Annak céljából, hogy a digitális reklámügynökség ügyfelei mindig elégedettek és hálásak legyenek, ugrásra készen kell állni a bármikor bekövetkező változásra. Az internet egy állandóan módosuló, újdonságokkal előrukkoló világ, ami számtalan, lehetőséget tartogat a reklámügynökség megbízói számára. A kérdés csak az hogy digitális reklámügynökség munkatársai elég éberek –e, hogy időben észrevegyék és ki is használják azt.