Miért döntsön a tojás diéta mellett?

A diétázás vagy a fogyókúra, egy megerőltettet ünnepi lakoma után vagy a bikini szezon előtt, a hölgyeknek egyáltalán nem rossz dolog. Természetesen rendszeresen is lehet diétát alkalmazni, aminek során a szervezetre káros anyagokat hanyagolja. A tojás diéta során igazán értékes tápanyagokat lehet bejuttatni a szervezetébe.

tojas dietaNapjainkban természetesen, a diétás módszerek és ételek összeállítása csak a kreativitáson múlik. Nem muszáj egyetlen módszer mellett letenni a voksot, hiszen ötvözheti is a fogyókúrás étrendeket. A tojás egy olyan termék, aminek fogyasztása nyers állapotban a sportolók körében igen elterjedt. Bár a tojássárgája megemelheti a koleszterinszintet és kissé hizlal is, azonban a napi egyszeri elfogyasztása nincs semmilyen káros hatással a szervezetére. A tojás diéta ideje alatt olyan ételeket kell elkészíteni, amelyek tojást tartalmaznak.

Kiválóan javítja az agy működését, hiszen Omega 3-zsírsavakban igen gazdag, illetve kolinban, lecithinben, B12- és D-vitaminban sem szenved hiányt. A B12-vitamin fontos az agy megfelelő működéséhez és energiaellátásához, illetve a vérképzéshez is elengedhetetlen. Aki hajlamos a sárgafolt sorvadásra, ami egy szembetegség, annak is érdemes kipróbálni a tojás diétát, hiszen megelőzi ennek kialakulását.

Továbbá, a tojás segíti az izomépítést és a megfelelő testsúly megtartását. Javítja a körmök, a haj, illetve a bőr állagát és egészségét. Sőt! A tojásból akár pakolást is készíthet, amennyiben durva tapintású a haja, vagy a pattanásos, problémás bőrre.